Jak przygotować się do targów?

Planując uczestnictwo w targach, czy innych spotkaniach tego typu, warto starannie przemyśleć co pozytywnie wpłynie na odbiór firmy wśród zgromadzonych gości. Potraktujmy to wydarzenie jako szansę na zdobycie klientów oraz nawiązanie współpracy z nowymi kontrahentami. Jest to wyjątkowa okazja do zaprezentowania działalności firmy tak, aby potencjalny odbiorca wyrobił sobie na jej temat jak najlepsze zdanie. Pamiętajmy, że liczy się pierwsze wrażenie. Korzystając z usług drukarni możemy przygotować materiały dzięki którym podkreślimy stabilność i profesjonalizm firmy.

Niezastąpionym elementem każdego stoiska reklamowego jest stojak lub tzw. roll up. Ustawiony w korzystnym miejscu będzie z powodzeniem prezentował markę. Poza tym grafika na nim przedstawiona stanie się jednym z elementów większej imprezy – pojawi się na wielu zdjęciach z wydarzenia. Ten mobilny nośnik reklamy możesz wykorzystać do wyeksponowania logo firmy, ale także przedstawienia nowych produktów w ofercie lub aktualnej promocji. Mając do dyspozycji dużą powierzchnię oraz szeroką gamę kolorystyczną, warto wykonać projekt, który utrwali w pamięci uczestników wydarzenia nazwę, logo oraz kolory firmowe.

Aby zaprezentować odwiedzającym stoisko swoją markę, produkty oraz usługi zaopatrz się w katalogi. Mogą one zawierać nie tylko ofertę sprzedaży, ale także opowiadać o historii powstania firmy oraz wartościach jakie reprezentuje. Warto umieszczać takie informacje, aby zwiększać wiarygodność marki i przybliżyć ją potencjalnym klientom. Głównym celem katalogu jest wytworzenie potrzeby, którą reklamująca się w ten sposób firma będzie w stanie zaspokoić. Należy więc za pomocą katalogu zwizualizować tę potrzebę i zainspirować do jej zrealizowania. Bardzo ważnym elementem katalogu firmowego jest jego okładka, ponieważ to ona stanowi pierwszy krok do zaintrygowania odbiorcy. Jeśli uda się to osiągnąć, wnętrze powinno zaprezentować mocne strony firmy. Dzięki dobrze skonstruowanemu katalogowi możemy wyznaczać nowe trendy w dziedzinie, którą się zajmujemy. Należy zatem odpowiednio wcześniej przygotować modny katalog, który będzie rozchwytywany na targach. Nie można zapomnieć także o umieszczeniu danych kontaktowych, dzięki którym zainteresowany odbiorca trafi na stronę internetową firmy lub do jej oddziału stacjonarnego.

Przydatnym w codziennej pracy nośnikiem reklamowym są także teczki ofertowe. Ułatwiają one sortowanie papierowych materiałów, co szczególnie może przydać się podczas gromadzenia katalogów i ulotek na targach. Uczestnik spotkania zabierze więc teczkę ze sobą i jest duża szansa, że dalej będzie z niej korzystał do przechowywania notatek lub dokumentów, a tym samym zwiększał widoczność marki. Przekazywanie materiałów w teczkach ofertowych z logo podnosi prestiż firmy oraz wzbudza zaufanie odbiorcy. Warto wybierać te z gumką, ponieważ pozwalają na przechowywanie dużej ilości dokumentów.

Aby wygodnie podpisywać dokumenty i kompletować materiały przydają się podkładki z klipsem. Będą one bardzo funkcjonalne dla pracowników, ponieważ pozwalają wygodnie notować na twardym podłożu. Dzięki temu unika się niedbałego przekazywania materiałów, co pomaga w budowaniu pozytywnego wizerunku marki.

Notesy reklamowe uzupełnione o logo firmy to gadżet reklamowy, który wpływa na zwiększenie rozpoznawalności marki. Okładka takiego notesu powinna prezentować firmowe kolory oraz ciekawą grafikę, która sprawi, że odwiedzający targi chętnie po niego sięgną. Podstawowe dane kontaktowe umieszczone na każdej stronie są świetną promocją firmy. Notesy to przedmioty towarzyszące wielu ludziom w codziennym życiu i ze względu na ich praktyczne zastosowanie warto wykorzystać ten potencjał reklamowy.

Jedną z najpopularniejszych form promocji są kolorowe ulotki wręczane zarówno na targach, jak i w centrach handlowych czy dostarczane do skrzynek pocztowych. Jest to stosunkowo tania forma reklamy, która jednak może skutecznie przyciągnąć klientów. Idealna ulotka powinna cechować się przejrzystym układem treści oraz intrygującą grafiką, która przyciągnie zainteresowanie potencjalnego klienta. Możesz na niej zaprezentować nową usługę lub produkt, a nawet dodać kupon rabatowy, który zachęci do skorzystania z oferty. Warto też uwzględnić w projekcie numer telefonu, adres lub mapę dojazdu do siedziby firmy.

Na targach nie tylko zdobywa się zainteresowanie nowych klientów, ale jest to także świetne miejsce do nawiązywania wstępnych kontaktów biznesowych. Nieodzownym atrybutem tych, którzy chcą nawiązać takie relacje są wizytówki. Te ponadczasowe elementy komunikacji wizualnej zachęcają do kontaktu jeśli są odpowiednio zaprojektowane. Ważne, aby osoba otrzymująca wizytówkę od razu zwróciła na nią uwagę. Wówczas łatwiej jest jej przywołać w pamięci spotkanie i skojarzyć konkretną firmę. Uczestnicy targów przeważnie wychodzą stamtąd z plikiem ulotek i wizytówek. Ważne jest więc, aby ciekawym projektem wyróżnić się na tle konkurencji. Interesującym rozwiązaniem jest wybranie wizytówek w wersji magnetycznej. Wówczas staną się one gadżetami i tym chętniej będą zabierane. Jest też duża szansa, że zostaną przyczepione do jakiejś metalowej powierzchni i będą stale przypominać o właścicielu wizytówki i jego firmie.

Im większa ilość osób odwiedzi nasze stoisko tym większa szansa na pozyskanie nowych klientów i kontrahentów. Aby przyciągnąć jak największą ilość odwiedzających warto zamówić w drukarni gadżety, które uatrakcyjnią stoisko. Dość tanim, a jednocześnie skutecznym gadżetem, dyskretnie przypominającym o marce, jest długopis z logo. Jego funkcja użytkowa sprawia, że jest chętnie zabierany przez uczestników targów. Reklama na nim widoczna jest zawsze na wyciągnięcie ręki. Podobne zalety będzie miał brelok z logo. W łatwy i niedrogi sposób pomoże on rozreklamować firmę wśród szerokiego grona odbiorców. Jeśli na targi przyjdą rodzice z dziećmi, ich wzrok z pewnością przykują kolorowe balony. Można umieścić na nich wyraźne widoczne logo i w ten sposób reklama będzie dobrze widoczna i dostępna dla wszystkich uczestników spotkania.

Do pakowania gadżetów i prezentów firmowych przydadzą się torby reklamowe. Mogą od razu zawierać pakiet informacyjny lub zestaw gadżetów, takich jak: notes, długopis, teczka ofertowa lub próbki produktów. Jest to prezent bardzo mile widziany przez uczestników wszelkiego rodzaju targów i szkoleń. Bawełniana torba wpisuje się świetnie w trend eko i jest później użytkowana na co dzień. Stanowi więc bardzo skuteczny nośnik reklamy.

Teraz już wiesz, jak przygotować się do targów

Targi branżowe to doskonała okazja aby zaprezentować ofertę swojej firmy konkretnej grupie docelowej. Każdemu wystawcy zależy na zbudowaniu jak najlepszego obrazu firmy w oczach potencjalnych klientów i kontrahentów. Warto więc dołożyć starań, aby wyróżnić się spośród nich. Z pewnością pomogą w tym dobrze dobrane i zaprojektowane gadżety reklamowe i informacyjne, które można zamówić w drukarni. Pozwolą one podziękować odwiedzającym stoisko za zainteresowanie ofertą i jednocześnie zachęcą do skorzystania z niej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

13 + fourteen =